wtorek, 25 czerwca 2013

Rozdział 12 ♥

Violetta
Weszłam na górę do swojego pokoju.
Między mną a Leonem wszystko dobrze, znów jesteśmy razem
Do mojego pokoju weszła Jade.
-W co się ubierasz kochanie?
-Nie wiem. A ty?
-Hmm.. może w srebrną sukienkę? Albo nie! W złotą.
-Super.
Nie chce mi się myśleć jak będę wyglądać. Chcę tylko znów zobaczyć Leona...
-To jak Violu?
-Pewnie...-Nie mam pojęcia o co jej chodzi...

19:00
Dom Violetty
Jade
Zadzwonił dzwonek do drzwi więc otworzyłam.
-Dobry wieczór.
-Dobry wieczór Leon.
Wpuściłam go i sobie poszłam bo przyszła Violetta. Usiadłam obok mojego misia Germana. Po chwili dosiadła się młoda parka. Uważam, że są dla siebie stworzeni tak jak ja i jej ojciec.
2 tygodnie później 10:00
Studio 21
Maxi
Jestem z Cami szczęśliwy. Wczoraj na naszej randce śpiewaliśmy w nowo otwartym klubie. Szedłem tak i rozmyślałem o tym jak wspaniała jest Camila, gdy nagle zobaczyłem ją przytulającą jakiegoś gościa.
Camila
Mój kuzyn Diego dostał się do studia. Ciesze się, ale on ma taki dziwny stosunek do dziewczyn. Uważa, ze każda może byc jego. Na szczęście nikt nie wie, że to mój kuzyn. Przytulałam go bo się stęskniłam. Wiem, że to dziwne, ale tak już mam. Przestałam go przytulać bo ktoś się spytał czy możemy pogadać. To był Maxi.
-O co chodzi Maxi?
-Kto to był?
-dostał sie do studia!
-Co mnie to obchodzi! Kto to jest?
-To Diego.-Maxi spojrzał na mnie dziwnie.-Mój kuzyn.-Szepnęłam.
-Trzeba było tak od razu. Chodź na zajęcia.
Violetta
Angie przestała prowadzić zajęcia. Za 2-3 miesiące urodzi dziecko. Jest w ciąży z Pablo, ale nie planują jeszcze ślubu. Obok mnie usiadł jakiś nowy chłopak. Leon chyba jest zazdrosny. Pablo zaczął przedstawiać nowych uczniów i o jakiś piosenkach.
Po zajęciach z Pablo
-Violu, to kiedy się spotykamy, by napisać tą piosenkę?
-Nie wiem. Później ci powiem.
-Ok. Idę po strój na zajęcia.
Leon poszedł do szafki a do mnie podszedł ten nowy co siedział obok mnie.
-Hej jestem Diego.
-Violetta.-Uśmiechnęłam się.-Jak ci się podoba studio?
-Jest super. Mam pytanie złotko, zaśpiewałabyś ze mną w duecie?

Zaraz Dodam 13 rozdział

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz