piątek, 28 sierpnia 2015

00:Główny podejrzany

 
 
Leon POV's
-Ale jak to? Dlaczego? Co się w ogóle stało?- Zadawałem policjantowi pytania.
-Jest Pan głównym podejrzany w sprawie zabójstwa Pani Martínez i jej 4-letniego syna James'a.-Odpowiada mężczyzna

-Przecież nie mógłby zabić własnej żony oraz dziecka.- Broniłem się lecz to nic nie dawało.Nikt mi nie wierzył.Nie zabiłem własnej rodziny .Przecież byliśmy tacy szczęliwi.
-Niestety Panie Verdas ale wszystkie dowody wskazują na to,że to Pan.- Nie mogłem słuchać dalej policjanta .Teraz jestem zakuty w kajdanki i czekam, aż któryś z nich wyprowadzi mnie do wozu policyjnego.

Violetta POV's
    Jak co dzień zmierzam moim Audi R8 do mojej kancelarii. Muszę się pochwalić.Ostatni odniosłam wielki sukces wygrywając sprawę Victorii Beckham,która pozwała Glamour za publikację jej zdjęć topless. Rozprawa trwała dość długo,ale koniec z końcem udało nam się.Spoglądam na wyświetlacz IPhone 6s,aby sprawdzić godzine.Zostało mi jeszcze 15 minut,więc stwierdzam,że wpadnę sobie po kawę do Starsbucks'a,gdyż rano tak się śpieszyłam,że zapomniałam ją w domu wypić.
  Samochód zostawiam zaparkowany pod biurem i powolnym krokiem kieruję się do ogromnego wieżowca.Wchodząc wita mnie jak zwykle z uśmiechem nasza stażystka Ludmiła.Tak nasza,ponieważ kancelarię adwokacką prowadzę wraz z moim starszym o 5 lat bratem.To dzięki niemu poszłam na prawo. Firmę otworzyliśmy dość niedawno... Tuż po moich studiach.
-Robisz coś wieczorem?-pytam Ludmi
-Nie...
-Dziś jest piątek, wieć idziemy dziś opić mój sukces. Bądź u mnie gotowa o ósmej.-odpowiadam uśmiechnięta i kieruję się do mojego pokoju.

                                Od autorki: Tak oto zaczyna się nowe opowiadanie.
                                                     Poznaliście i Leona i Vilu.Lajon
                                                     podejrzany o zabójstwo,Violka
                                                    jest Panią adwokat,która wraz
                                                   z Federico prowadzi kancelarie.
                                                  Co dalej z tego wyniknie?Co
                                                  może łączyć tych dwoje?Przecież 
                                                  pochodzą z dwóch tak różnych 
                                                 światów.Czy wyniknie z tego miłość?
                                                Czy tylko chwilowe zauroczenie?Tego
                                                dowiecie się w następnym rozdziale,
                                               który pojawi się za tydzień w piątek.
                                               Rozdziały będą wstawiane regularnie
                                                                w piątek.

                                                     01 rozdział------> 5 komentarzy
                                               Czytasz-->komentujesz= motywujesz

Vikunia

                                                     
 

5 komentarzy:

  1. Cudkoooooooo
    Co się wydarzy w następnym rozdziale jestem bardzo ciekawa :)
    Kocham twojego bloga.
    Bardzo dobrze,że już wróciłaś
    Ile rozdziałów będzie miało to opowiadanie?
    Liczę na szybką odpowiedź
    Anonimek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja!
    Ale super!
    Pozdrawiam
    Foczko-truskawka Cysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiście się zapowiada. Będę stałym gościem @ do nexta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite i takie wciągające ♥
    'To na pewno będzie cudowna historia ;*
    To ja teraz czekam na rozdział ;))
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog! Rozdział też super. Świetnie piszesz.
    Kiedy next?
    Zapraszam też do siebie.
    Pozdrawiam, Zuza Ł

    OdpowiedzUsuń