wtorek, 25 sierpnia 2015

Notka informacyjna 01!

          Tak pojawiam się po 8 miesiącach i od razu przychodzę z notką informacyjną... zanudzam.
Przechodząc do konkretów to wracam ale z zupełnie inną historią.W ten piątek pojawi się prolog wstępny do nowego opowiadania.Tak zmieniłam adres bloga. Teraz jest mystory-leonetta.blogspot.com
Zachęcam do czytania nowego opow. oraz zapraszam na bloga nowych czytelników i do obsrerowania. Zapomniałabym.Dziękuję bardzo za 20.000 tyś wyświetleń!!! Myślę,że wytrwamy do tych 50.00 tyś?

Vikunia
 

4 komentarze:

  1. Czekam na nową Historyjkę!
    Ja jestem niezdara!
    Dziś spadłam ze schodów i palca sobie rozwaliłam!
    Pozdrawiam
    Cysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję
      I zapraszam już w piątek na prolog
      Pozdrawiam Vikunia

      Usuń
  2. Czekam na nową historie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejczi, to ja czekam na nową historie ♥♥♥
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://historiabianco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń