sobota, 20 grudnia 2014

Konkurs!

To znowu ja!
Postanowiłam,że zrobię konkurs na One Shota!
W Shocie może występować jedynie Leonetta, ponieważ jest to blog o tej parze.
Dowolny czas, dowolne miejsce. Wasz One Shot,wasz wybór.

A teraz czas na nagrody:
                                                          1 miejsce
- Reklama bloga przez 3 tygodnie
- Możliwość przeczytania wcześniej jakiś moich One Shotów
- Pomoc w prowadzeniu tego bloga ( jeśli ta osoba będzie chciała)
- A najważniejsze: Do wygrania najnowsza płyta Violetty z piosenkami z 3 sezonu.

                                                       2 miejsce
- Reklama bloga przez 2 tygodnie
- Możliwość przeczytania wcześniej jednego One Shota
- Pomoc w prowadzeniu tego bloga ( jeśli ta osoba będzie chciała)
- Teraz czas na najważniejsze: Do wygrania pamiętnik Violetty z 2 sezonu.

                                                          3 miejsce
- Reklama bloga przez 1 tydzień
- Możliwość prowadzenia ze mną tego bloga


                                                 

Pracę proszę przysyłać na estreia2.wiki@gamil.com do 31.12.2014 do godziny 24.00
Wyniki konkursu 1.01.2015 r. godzina 1.00

Jeżeli będzie mniej chętnych niż 5 osób konkurs odwołany.

Z niecierpliwością czekam na pracę

Pozdrawiam wasza Vikunia

3 komentarze:

  1. Praca może być wcześniej publikowana ?
    S.V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;)
      Pracę na twój konkurs przed sekundką wysłałam na meila ;)

      Usuń
    2. Widziałam, dziękuję :)
      Bardzo mi się podobała, ja zaraz wyślę prace na twój konkurs ;DD

      Usuń