poniedziałek, 20 października 2014

Rozdział 10

                                                                  Violetta
W sklepie kupiłam jakies napoje i chipsy. Po powrocie do domu poszłam sie przebrać do swojego pokoju.Kiedy wykonałam ta czynnosc przypomniałaś sobię,że przychodzi dzisiaj do mnie Leon. Szybko podeszłam do kuchni, w której zaczęłam coś przygotowywać tzn. paluszki, colę oraz jakieś chipsy,które kupiłam w sklepie.


Godzina 17.00
Własnie przyszedł Verdas. Siedzimy na kanapie w salonie. Rozmawiamy,śmiejemy się oraz wygłupiamy. Leon poprosił mnie abym przyniosła album gdzie są moje zdjęcia jak byłam mała. Zgodziłam się pod jednym warunkiem iż kiedy ja bede u niego to on mi pokarze swoje zdjęcia z dzieciństwa.

Jak tak oglądalismy te wszystkie zdjęcia przypomniały mi sie wspaniałe lata z mojego zycia,kiedy to jeszcze byłam mała. 
- Ale ty byłaś ładna.-powiedział
- Nie to nie prawda
- Tak to prawda
- A właśnie,że nie
- A właśnie że nie
- Tak
- Nie 
- Tak
- Nie
- Tak 
- Nie
- Dobra wygrałaś. Nie byłaś ładna.
- Ej! To nie było miłe- powiedziałam i zrobiłam tzw. "focha"
- Foch forever?
- Yes
- Oj no nie badź taka
- No weź coś powiedź
- No odezwij się
- Proszę- kiedy to powiedział zrobił takie sweet oczka.
- Okey wybaczam Ci ale na następny raz nie wybaczę Ci- uległam
- Dziękuję- i cmoknął mnie w policzek,a ja się zarumieniłam
- Nie ma za co, ale pamietaj - ostrzegłam go
- Tak jest pani generał
- Okey ale proszę Cie nie nazywaj mnie tak
- Hah dobra
Gadalismy tak z jakieś jeszcze 2 godziny,az wreszcie zadzwoniła do niego Lara i powiedziała,że ma natychmiast przyjść do domu, bo ma mu coś waznego do powiedzenia.
Po pójściu Verdasa poszłam do łazienki wykońć wieczorne czynnosci i połozyć się spać.

Następnego dnia wstałamok południa,czyli jakoś o godzinie 11.30. Taa wiem lubię se długo pospać.
Wziełam przygotowany zestaw i powędrowałam do łazienka w celu ubrania się i wykonania czynnosci porannych.

Około godziny 12.00 zajadłam się swoim obiadem,aż tu ktoś dzwnił do moich drzwi. Jak sie okazało była to moja menadżerka Alice. 
- Czesć Alice Co Cię do mnie sprowadza? - spytałam ciekawa
- A wiesz mam dla Ciebie niespodziankę! - krzykneła uradowana
- No jaką?
- Bedziesz brała udział w reklamie z bardzo sławnym piłkarzem!
- O jeju dziękuję Ci Alice na serio. A Czy bym mogła wiedzieć z kim bedę brała udział?
- Jasne ta osobą jest Diego Dominquez.
- Cooooooo!!!!!!!!!!!!!
- Cos się stało Violu?
- Tak- powiedziałam zła
- A powiesz co?
- Tak ten niby piłkarz kiedyś był moim chłopakiem, który mnie pobił oraz zdradzał z jakąś dziwką- powiedziałam
- Jezu kochany co ja zrobiłam!
- Wiesz słoneczko może ja odwołam tą sesję?- spytała
- Nie nie musisz jak chcesz mogę wziac w niej udział
- Na pewno jesli chcesz mogę ją w każdej chwili odwołać- powiedziała
- Nie napewno nie musisz
- Okey. Wiesz ja juz bede musiala isć kwiatuszku. Wiesz Patric chciał abym wczesniej wróciła bo ma dla mnie jakaś niespodziankę.
- Ok. Bay
- Bay. Całuski- powiedziała i wyszła.
Po wyjściu mojej menadżerki dokończyłam swoje śniadanie i wyszłam pobiegać.
Pobiegłam sobie do parku ale jak na moje nieszczęście zaczął padać deszcze. Czemu? Ja sie pytam. Przecież jak wychodziłam z domu było goraco i świeciło słoneczko. 

--------------------------------------------
Jak narazie tylko tyle.
Bardzo długo nie dodawałam rozdziału przez prawie dwa miesiace ale co z tego jezeli nie było wystarczajacej ilości komentarzy?
Ah no własnie mam taką prośbę czy ktoś nie chciał by ze mną prowadzić tego bloga,ponieważ jestem w 1 gim i nie mam tak dużo czasu na to by cos napisać. 
Ale nie martwcie się może napisze One Shota.

Pozdro Wika



4 komentarze:

  1. Super rozdziałek
    Na serio
    Kiedy napiszesz One shota?
    już nmg się doczekać ;)
    Ty też jesteś w 1 gim?
    Czekam na nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nastepny rozdział
    Ps. Fajny rozdział tylko troche krótki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!
    Extra!
    Supcio!
    Ekstremalny rozdział
    Duzo zdjęć
    czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg!!!!!!!!!!!! cudko
    Super piszesz wszystkie rozdziały.
    Jestem ciekawa co wydarzy się w kolejnych
    ~Nika

    OdpowiedzUsuń